Resor

Länder jag har varit i: 1.Sverige 2.Tunisien 3.Spanien 4.Malta 5.Danmark 6.Grekland 7.Turkiet 8.Norge 9.Thailand 10.Burma 11.Laos 12.Vietnam 13.Kambodja 14.Malaysia 15.USA 16.Mexiko 17.England 18.Finland 19.Nicaragua 20. El Salvador 21. Honduras 22.Guatemala 23. Belize

Länder jag vill åka till: Cuba, Dominikanska republiken, Bahamas, Hawaii, Costa Rica, Panama, Colombia, Peru, Bolivia, Ecuador, Uruguay, Chile, Brasilien, Argentina, Indien, Nepal, Sri Lanka, Kina, Japan, Filippinerna, Indonesien, Australien, Tasmanien, Nya Zeeland, Fiji, Samoa, Salomonöarna, Pulau, Vanuatu, Tonga, Papa nya Guinea, Mikronesien, Etiopien, Kenya, Tanzania, Zanzibar, Madagaskar, Egypten, Sydafrika, Island, Skottland, Irland, Portugal, Italien, Frankrike, Belgien, Holland, Schweiz, Polen, Ryssland, Ukraina, Tyskland, Tjeckien, Rumänien, Ungern, Kroatien, Albanien, Georgien

torsdag 12 maj 2011

Tillbaka till konungariket Sverige

Jag hade tårar i ögonen när jag gick av planet och tog mina första steg på svensk mark igen på eftermiddagen den 7 maj.  Det kändes fantastiskt skönt att vara i mitt kära hemland igen, överallt var det grönt och solen sken. Jag ringde pappa och berättade att jag hade landat, han var i Västerås och tog sig då till flygplatsen. Pappa och mina minsta systrar Jessika och Caroline satt i bilen utanför flygplatsen när jag gick ut, vi kramades och sedan åkte vi och handlade. Sedan hade vi lite picknick efter vägen. När vi kom till Uppsala hämtade vi upp Rosanna och sedan åkte vi till mamma i alunda, nästan alla i familjen var där. Jessika och Caroline såg den stora studsmattan utanför och sprang jublande dit, jag hängde med och hoppade av mig lite. Vi fikade sedan åkte pappa, Jessika och Carro hem, vi sov ganska tidigt på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar